Blog





Százan olvasnak naponta.
Száz ember gondolatában élek naponta.

Lehet, hogy szeretnek?
Lehet, hogy nem?
Lehet, hogy nevetnek?
Lehet, hogy nem?

Lehet, hogy örülnek ha újat kapnak tőlem?
Lehet, hogy reményt is lopnak tőlem?

Lehet, hogy helyettük mondom ki a szavakat?
Lehet, hogy nélkülük írom meg a sorokat?

Lehet, hogy én vagyok az ő múltjuk, jelenük?
Lehet, hogy miattam formálódik a jövőjük?

Lehet, hogy lehet?
Vagy lehet, hogy biztos?

Semmi sem fontos, csak a most,
az ITT és MOST.
És Te és Én, és a végén, ami összeköt.
Mint ez a blog amit olvasol.

És holnap már más leszel, mint tegnap voltál.
Mert megérintett egy gondolat és ötlet.
S többet nem kell tenni.
Csak elmenni amerre a szíved visz.

És vidd magaddal te is amit képviselni szeretnél.
Amivel az emberek elé kilépnél.
Mondva:
nézzétek, ez vagyok ÉN
és így szeressetek
velem nevessetek
míg itt vagyok
és a holnapok
együtt legyenek szépek
együtt teremtsük meg a mindenséget!